Dag 2 op naar de Drakenbergen

25 april 2017 - Drakensbergen, Zuid-Afrika

Vanacht slecht geslapen wegens druk verkeer en vliegtuigen.
Om 07:15 koffer voor de kamer gezet en naar het ontbijt gegaan.
Ze hadden ontzettend veel keus en het was hartstikke lekker.
08:00 in de bus richting de Drakenbergen waar we naar verwachting rond 17:00 aankomen, een lange zit.
Gelukkig hadden we enkele keer een stop zodat we even de benen konden strekken.
Eerste keer was even bij de benzinepomp, maar de tweede stop was bij een plaatsje genaamd Clarens.
Een leuk dorp/stadje met verschillende winkeltjes en restaurantjes.
Het weer was ook zeer aangenaam, zonnetje was erg aanwezig dus we konden heerlijk op het terras zitten.
Na een heerlijke vegetarische pita vervolgde we onze reis weer.
Na een halfuur kwamen we aan bij het golden gate national park.
Hier hadden we even een foto stop en konden we van het prachtige uitzicht genieten.
Onderweg zijn we al enkele dieren tegengekomen, oa een stel zebra's, struisvogels, bavianen en enkele bokken.
Zelfs 2 secretaris vogels terwijl de kans ontzettend klein is dat je die tegenkomt.
Na deze stop begon er bij de motor wat te roken, nadat het wat is gaan minderen zijn we rustig doorgereden naar ons hotel.
De komende 2 nachten zijn we bij het Mon Aux Sorces Hotel midden in de Drakenbergen.
Het uitzicht is echt fenomenaal.
Morgen ga ik een wandeling in de Drakenbergen maken en de rest van de dag hebben we voor onszelf.
Mischien dan maar even van de zon aan het zwembad genieten.